Piegāde

Preču piegāde uz mājām un tirdzniecības pārstāvjiem

Interneta veikalā stihl.ginalas.lv pasūtītās preces piegādājam visā Latvijā (uz ārzemēm pasūtījumus nesūtām):

  • 1–5 darba dienu laikā (ja apmaksa ir veikta līdz plkst. 15:00);
  • 2–5 darba dienu laikā (ja apmaksa ir veikta pēc plkst. 15:00);
  • ja preces piegāde pārsniedz 5 darba dienas, par to informējams klients, sagatavojot pasūtījumu.

Brīdinājums:

Kurjeru lielās noslodzes dēļ sūtījumu piegādes termiņš var kļūt garāks.

Preces tiek piegādātas tikai darba dienās no 8:00 līdz 18:00.

Būtiski! Preces var tikt piegādātas tikai darba dienām un tikai līdz plkst. 16:00, neatkarīgi no pilsētas vai vietas, ja:

  • pasūtītā prece vai preces ir liela izmēra;
  • pasūtītā prece vai preces ir iepakojamas uz paliktņa, kaut sver līdz 30 kg;
  • kopējais pasūtījuma svars ir lielāks par 30 kg.

Ja pasūtāt vairāk nekā vienu preci, tās var tikt piegādātas atšķirīgā laikā, ja tiks vestas no dažādām noliktavām. Par to papildus transportēšanas maksa nav piemērojama.

Par paredzēto sūtījuma ar pasūtītajām precēm piegādāšanas laiku un sūtījuma numuru tiksiet informēt ar SMS īsziņu. Piegādes dienā Jums piezvanīs kurjers un precizēs piegādes laiku.

Piegādes cenas

  • Piegādes maksa Latvijā –  4,99 EUR;
  • Ja Pircēja pasūtījuma summa (pēc visām tam pienākošām atlaidēm) ir 70 EUR un vairāk, piegāde ir bezmaksas;
  • Norēķināšanās skaidrā naudā sūtījuma piegādes laikā naudas pieņemšanas pakalpojums ir 1,99 EUR. - SVARĪGI! Informējam, ka visā Latvijā mainās piegādes kārtība.
MAKSĀJUMS PAR PIRKUMIEM TIKAI AR BANKAS KARTĒM (COD). Preču piegādes brīdī saņēmēji varēs norēķināties par precēm ar bankas kartēm. Kurjeri uz laiku nepieņems skaidru naudu. Pārpratumu gadījumā ar Saņēmēju, kurjeram tiek dotas tiesības sūtījumu neatstāt.

Preču pieņemšana

Pieņemot pasūtītās preces, pārbaudiet sūtījuma stāvokli un parakstiet sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Ja pieņemot sūtījumu, pamanīsiet iepakojuma bojājumu vai komplektācijas neatbilstību, nekavējoties paziņojiet par to sūtījumu piegādājošajam kurjeram, uzņemiet fotogrāfiju (atsūtiet to uz e-pastu: ginalas@ginalas.lv) un palūdziet sagatavot iepakojuma sabojāšanas aktu. Pieņemot pasūtītas preces un parakstoties sūtījuma dokumentā bez piezīmēm, uzskatāms, ka sūtījums ir piegādāts laikus un kārtīgi. Jums neveicot šīs darbības, mēs neuzņemamies atbildību par:

  1. Preču bojājumiem, ja tādu bojājumu rašanās pamats nav ražošanas brāķis;
  2. Preču komplektācijas neatbilstībām, ja šīs neatbilstības var konstatēt ārējā preču apskates laikā.

Preču saņemšana

Pieņemot pasūtītās preces, pārbaudiet sūtījuma stāvokli un parakstiet sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Ja, pieņemot sūtījumu, pamanāt iepakojuma bojājumu vai iepakojuma neatbilstību, nekavējoties ziņojiet kurjeram, kurš piegādāja sūtījumu, nofotografējiet (atsūtiet uz e-pastu: info@stihl-veikals.lv) un lūdziet uzrakstiet ziņojumu par sūtījuma bojājumiem. Saņemot pasūtītās preces un parakstot dokumentu bez komentāriem, sūtījums tiek uzskatīts par piegādātu laikā un kārtībā. Ja neveiksit šīs darbības, mēs nebūsim atbildīgi par:

  1. preces bojājumi, ja šādu bojājumu rašanās pamats nav rūpnīcas defekts;
  2. preces sastāva neatbilstības, ja šīs neatbilstības var konstatēt preču ārējās apskates laikā.

Ja maksājat par pasūtījumu skaidrā naudā, pārliecinieties, vai piegādes brīdī jums ir precīza pasūtījumā norādītā skaidras naudas summa. Kurjeram var maksāt līdz € 1000. Ja samaksātā summa ir lielāka, izvēloties piegādes pakalpojumu ar kurjera starpniecību, skaidrā naudā par preci norēķināties nebūs iespējams.

Cita informācija

Pirkumus var izņemt pasūtījumu apmaksājusī persona vai cita persona, kas ir norādīta pasūtījuma veidlapā. Nepieciešams saglabāt faktūrrēķinu, kuru Jums atvedīs kurjers. Tas būs nepieciešams garantijas apkalpošanai.

Sūtījumi piegādājami izmantojot DPD sūtījumu dienestu. 


SVARĪGI! Informējam, ka visā Latvijā mainās piegādes kārtība.

MAKSĀJUMS PAR PIRKUMIEM TIKAI AR BANKAS KARTĒM (COD). Preču piegādes brīdī saņēmēji varēs norēķināties par precēm ar bankas kartēm. Kurjeri uz laiku nepieņems skaidru naudu. Pārpratumu gadījumā ar Saņēmēju, kurjeram tiek dotas tiesības sūtījumu neatstāt.

Saņemot sūtījumu no Stihl dīleriem, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pasei, personas apliecībai, jauna parauga vadītāja apliecībai), jo preces tiek atgrieztas tikai saņēmējam, kas norādīts uz sūtījuma iepakojuma.

Pasūtīto preču saņemšana DPD pakomātos

Saņemiet sūtījumu ar pasūtītajām precēm sev ērtā laikā Jūsu izvēlētā DPD pasta nodaļā. DPD pasta nodaļu adreses varat atrast šeit:

Internetveikalā stihl.ginalas.lv pasūtītās preces piegādājam uz DPD pakomātiem:

  • 1–5 darba dienu laikā (ja apmaksa ir veikta līdz plkst. 15:00);
  • 2–5 darba dienu laikā (ja apmaksa ir veikta pēc plkst. 15:00);
  • ja preces piegāde pārsniedz 5 darba dienas, par to informējams klients, sagatavojot pasūtījumu.

Piegādes cenas

  • Piegādes uz DPD pakomātu cena 3,99 EUR;
  • Uz DPD pakomātu pasūtīt var tikai tās preces, kuras atbilst izmēra (61 x 44 x 37 cm) un svara (līdz 20 kg) ierobežojumiem;
  • Ja Pircēja pasūtījuma summa (pēc visām tam piemērojamajām atlaidēm) ir 70  EUR un vairāk, piegāde ir bezmaksas.

Kad Jūsu sūtījums tiks piegādāts uz DPD pakomātu, par to Jums tiks paziņots ar SMS īsziņu. Preces no pakomāta varat izņemt 3 kalendāro dienu laikā. Pasūtītās preces neizņemot šajā periodā, tās tiks atgrieztas pārdevējam. 

Preču pieņemšana

Izņemot pasūtītās preces, pārbaudiet sūtījuma stāvokli un parakstiet sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Ja izņemot sūtījumu, pamanīsiet iepakojuma bojājumu vai komplektācijas neatbilstību, nekavējoties paziņojiet par to DPD darbiniekam, uzņemiet fotogrāfiju (atsūtiet to uz e-pastu: stihl@ginalas.lv) un palūdziet sagatavot iepakojuma bojājumu aktu. Izņemot pasūtīto preci un parakstoties sūtījuma dokumentā bez piezīmēm, uzskatāms, ka sūtījums ir piegādāts kārtīgi. Jums neveicot šīs darbības, mēs neuzņemamies atbildību par:

  1. preču bojājumiem, ja tādu bojājumu rašanās pamats nav ražošanas brāķis;
  2. preču komplektācijas neatbilstībām, ja šīs neatbilstības nevar noteikt ārējās preču apskates laikā.

Cita informācija

Noteikti saglabājiet rēķinu - tas būs nepieciešams garantijas apkalpošanai.